maandag 26 november 2012

Roze en bruine glamour

Deze look heb ik gemaakt omdat ik de combinatie van bruin en goud heel erg mooi vind. De roze nagels zag ik internet en vind ik heel schattig. Ik heb ze gecombineerd voor een lieve en chique look.

Wat heb je nodig?
Bruine nagellak
Roze pastellak
Zilveren glitterlak
Parelsteentjes



Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis.

Stap 2. Lakken
Lak je nagels om en om roze en bruin. Laat dit even drogen.

Stap 3. Glitters
Breng op de topjes van de roze nagels glitters aan. lak niet de hele nagel maar alleen de topjes. Laat dit even drogen en breng een topcoat aan.

Stap 4. Parels
Breng op de bruine nagels parels aan. Je kan deze in speciale setjes kopen. Ik heb zelf een hobbysetje. Breng hier overheen een topcoat aan.

Stap 5. Afwerken
Verwijder de restjes lak rond je nagels en klaar ben je!

Heb jij deze nailart als geprobeerd? Hoe ging het?       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten