maandag 7 januari 2013

Tip: Nagelwiel

Je kent ze wel. Die ronde dingen met al die nagels eraan. Super handig. Kom je om in de inspiratie? Totaal blanco? Nog wat oefening nodig? Lakje uitproberen? Ontwerpen testen? Nagelwielen zijn super handig. Ik zorg altijd dat ik een lege in huis op voor als ik lekker veel inspiratie heb of een vrije dag. Je kan er gemakkelijk al je creaties op uitproberen of gewoon even kijken hoe een lakje uitpakt op je nagels. Je kan ze weer schoonmaken, super handig. Ook leuk om aan je vriendinnen of familie te laten zien waar je aan zit te denken. Leuk om te delen :) Ik ben gek op nagelwielen en bestel ze vaak via nailbudgetstore.com. Altijd handig om in huis te hebben.




1 opmerking:

  1. Ik heb transparante nagelwielen gekocht. Tien stuks. Ik las dat jij ze kon schoonmaken maar toen ik het probeerde kreeg ik een witte vlek :( Ik had nagellak remover zonder aceton (ook voor kunstnagels). Ik vroeg me af of jij misschien een andere nagellak remover gebruikte? Of ligt het toch echt aan dat mijn nagelwielen transparant zijn?

    BeantwoordenVerwijderen