dinsdag 27 november 2012

Roze zebra met glitters

Dit weekend ben ik naar de Dappermarkt in Amsterdam geweest. Echt een aanrader. Er is een kraampje waar alle make-up (dus ook de nagellak) maar 1 euro kost! En wat een keuze. Ik heb mijn stash flink uitgebreid. Ook kwam mijn Konad template m57 binnen zaterdag. Ik ben dus aan de slag gegaan met mijn nieuwe spulletjes en deze look is eruit gekomen.

Wat heb je nodig?
Licht roze pastel nagellak
Fel roze nagellak
Een keukensponsje
Konad template m57 + zwarte stempellak
Glitterlak met grove glitters.
Diamandjes




Stap 1. De basis
Volg eerst de basis stappen onder het kopje basis voor een stevige ondergrond voor je nailart. Je lak blijft langer zitten en zal minder snel beschadigen.



Stap 2. Eerste lak
Lak al je nagels met de lichtroze pastellak en laat dit goed drogen.
Stap 2. De eerste lak
Stap 3. Tweede lak
Breng op de gele kant van het keukensponsje de fel roze lak aan en dep hiermee over de topjes van je nagels. Laat dit goed drogen.
Stap 3. De tweede lak
Stap 4. Zebra en glitters
Breng met het Konad template op 8 vingers (laat op iedere hand 1 vinger leeg) de zebra print aan en laat dit goed drogen. Breng op je andere twee nagels de glitterlak aan en op iedere vinger 2 diamandjes. Breng hier topcoat overheen aan.

Stap 4. Zebra en glitters

Stap 5. Afwerken
Verwijder de lak rond je nagels en klaar is kees!



Heb jij deze look geprobeerd? Wat vind je van de uitleg met foto's?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten