vrijdag 25 januari 2013

Panterprint met glitters!

Ik ben gek op roze, glitters en panterprint. In de look vind je al die elementen terug. Ik draag deze look (en variaties erop) dan ook heel graag. Met een Konad m57 template maak je deze look in een hand om draai. Heb je er nog geen? Aanschaffen! Je kan er zo veel leuke dingen mee, zonde om te laten liggen. Maar nu eerst aan de slag met deze look!

Wat heb je nodig?
Roze, dekkende glitterlak (Ik heb mijn OPI gebruikt)
Roze pastel lak
Konad template m57 + zwarte stempellak
Dottingtool

Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis. Dit doe je om  een stevige ondergrond te hebben voor je nailart en om te zorgen dat je nagels niet beschadigen of verkleuren.

Stap 2. Lakken
Lak als je nagels , op je ringvingers na, met de roze pastellak. Lak je ringvinger met de roze glitterlak. Zorg dat deze lak goed droog is voor je verder gaat.

Stap 3. Stempelen
Zet met behulp van Konad template m57 en de zwarte stempellak panterprint op de randjes van je nagels. Zorg dat dit goed droog is geworden.

Stap 4. Accentueren
Breng met de dottingtool en de roze glitterlak accenten aan in de panterprint. Even laat drogen.

Stap 5. Afwerken
Verwijder de restjes lak rond je nagels en breng een topcoat aan. Even laten drogen en klaar ben je!

Wat vind jij van mijn favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten