vrijdag 23 november 2012

Glamour Time!


Zoals je misschien wel weet, ben ik gek op glitters. Vandaag heb ik dan ook gekozen voor een look met veel glitters. Ik heb een nieuw potje glitter lak van de Etos aangeschaft en die wilde ik graag proberen. De look is ideaal voor een avondje uit of gewoon voor jou glamour momentje. 

Wat heb je nodig?
Paarse nagellak (ik heb essence Colour and Go nummer 48 gebruikt)
Grijze lak (ik heb Herome WIC nummer 102 gebruikt)
Roze glitter lak me grove glitters (ik heb Etos Glitter Nails nummer 4 gebruikt)
Silveren glitter lak met fijne glitters (Ik heb Wild and Grazy nummer 69 gebruikt)



Stap 1. De Basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis. Zorg ervoor dat je de basecoat goed op laat drogen.

Stap 2. Lakken
Lak 8 nagels grijs en laat op iedere hand 1 nagel leeg. Lak de 2 overgebleven nagels paars. Laat dit heel goed drogen.

Stap 3. Glitteren
Deze lakjes heb ik gebruikt
Gebruik voor je paarse nagels de lak met de grove glitters. Breng op de grijze nagels de fijne glitterlak aan. Glitterlak heeft even de tijd nodig om te drogen. Het kan dus wel even duren voor je nagels droog zijn.

Stap 4. Afwerken
Verwijder de glitters en lak rond je nagels, breng een topcoat aan en laat het goed drogen.

Heb jij deze glitter glamour look al geprobeerd? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten