donderdag 22 november 2012

Streepjes en stipjes!

Gisteren heb ik eindelijk stripers gekocht! Bij de etos waren ze in de aanbieding, dus ik dacht die neem ik mee. Die moest ik thuis natuurlijk meteen uitproberen. Ik ben voor schattige look gegaan met stipjes en streepjes met een blauwe ondergrond.

Wat heb je nodig?
Blauwe nagellak (Ik heb Essence Colour and Go gebruikt)
Witte striper (Ik heb die van de Etos gebruikt)

Deze lakjes heb ik gebruikt










Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis voor stevige ondergrond.

Stap 2. Lakken
Lak je nagels blauw (of andere kleur als je dat liever hebt) en laat dit goed drogen.

Stap 3. Stipjes en streepjes
Breng om en om op je nagels stippen en strepen aan met de witte striper. Je kan ook kiezen om alleen stipjes of alleen streepjes te doen. Laat dit goed drogen.

Stap 4. Afwerken
Verwijder de restjes lak rond je nagels en breng een topcoat aan.

Heb jij deze look al geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten