zaterdag 29 december 2012

En weer thuis!

Mijn aanwinsten: Supertrash laarzen, Hermes sjaal en New Look Clutch
Frankrijk, kerst en gelijk door naar Antwerpen met mijn vriend. Drukke dagen achter de rug. Eindelijk lekker thuis. We hebben het super leuk gehad. De eerste dag over de Keiserlei (waar ons hotel zat) en de Meir geslenterd en lekker gewinkeld. Aanraders; New Look, Forever21, Pimki, Appel's. Daar hadden we het na een paar uur wel gezien. Heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant op de Keiserlei. De dag daarna naar het Historisch Centrum. Dat was een stuk leuker dan de Meir en Keiserlei! Prachtige winkels van Louis Vuitton, Jimmy Choo, Prada, Miu Miu en nog veel meer mogen bewonderen. En natuurlijk gekwijld voor de glinsterende etalages van de juweliers. Breitling, Rolex, Chopard en nog veel meer dure horloges gezien. Als kers op de taart: Supertrash laarzen. Ik liep al een tijdje met de prachtige matte laarzen van het merk in mijn hoofd en toen we een Supertrash winkel zagen schoten we natuurlijk even naar binnen. En ja, hoor. Ze hadden ze. Ze paste perfect. Na een telefoontje naar het thuisfront waren ze voor mij! Allemaal heel leuk allemaal, die vakanties, uitjes en feestdagen, maar van nagels lakken en how to's schrijven is natuurlijk niet veel gekomen. Maar niet getreurd. Ik ga gelijk aan de slag! 

Liefs, Viola

Ps. Vandaag in nog even in Amsterdam geweest op de Dappermarkt en mooie nailglitters en caviar aangeschaft. Binnenkort meer daarover!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten