woensdag 26 december 2012

Antwerpen

Nieuwe aanwinsten
Ik ben nog niet terug uit het mooie Frankrijk, de kerstdagen zijn nog niet voorbij en ik ga alweer naar Antwerpen. Dit maal is mijn vriend de gelukkige persoon om met mij de Antwerpse winkelstraten af te struinen op zoek naar bijzondere nagellak, andere nailproducten, hebbedingetjes en kleding. In ruil voor een dagje naar de Antwerpse Zoo dan. Morgen ochtend vroeg rijden we richting België om daar een nachtje in het Leonardo hotel te slapen. Ik heb er zin in! Gisteravond hebben we leuk kerst gevierd met de familie. Leuke cadeautjes gekregen, waaronder een uitbreiding van mijn stash! Hiernaast zie je mijn nieuwe flesjes. De kerst is bijna voorbij, maar de feestjes zijn nog niet klaar. Weet jij al hoe jou oud-en-nieuw nagels eruit gaan zien? Let me know!

Liefs, Viola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten