vrijdag 25 januari 2013

Ruitjes met een gouden randje

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn opa een doosje nagelstickers voor op de topjes van de nagels. Ik zag er niet zoveel in en heb het aan de kant gelegd. Nu dacht ik toch, eens kijken. Ik heb wat geknutseld en dit is het resultaat. Hartstikke leuk! Aan de slag dus.

Wat heb je nodig?
Roze nagellak
Konad template m57 + witte stempellak
Gouden stickers voor nageltopjes

Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis.

Stap 2. Lakken
Lak je nagels met de roze lak en laat dit goed drogen.

Stap 3. Stempelen
Stempel met behulp van Konad template m57 en de witte lak ruitjes op al je nagels. Laat ook dit even goed drogen.

Stap 4. Gouden randje
Breng de nagelstickers aan op de topjes van je nagels. Waarschijnlijk zijn ze te lang, dus je kan ze even bijknippen en vijlen. Meestal zit er een vijltje bij deze stickers.

Stap 5. Afwerken
Verwijder de restjes lak rond je nagels en breng een topcoat aan.

Wat vind jij van deze look?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten