vrijdag 18 januari 2013

Panterkantje

Ik heb al een tijde Konad template m57, maar ik had deze nog niet uitgeprobeerd. Ik dacht toch eens laat ik het proberen. Ik vind het heel schattig geworden. Makkelijk om te maken. Aan de slag dus!

Wat heb je nodig?
Roze nagellak
Witte nagellak
Make-up sponsje
Konad template m57 + zwarte stempellak

Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis.

Stap 2. Lakken
Lak je nagels met de roze lak. Goed laten drogen!

Stap 3. Witten
Breng een beetje (echt een beetje) witte lak aan op het make-up sponsje. Dep hiermee over je nagels. Laat dit laagje even drogen.

Stap 4. Stempelen
Breng met behulp van het Konad template en de zwarte lak het panterkantje aan op je nagels. Goed laten drogen.

Stap 5. Afwerken
Verwijder de restjes lak rond je nagels en breng een topcoat aan.

Wat vind jij van deze look?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten