zaterdag 19 januari 2013

Met een kanten randje

Instagram is voor mij een grote bron van inspiratie. Dagelijks zoek ik de app af met #nailart. Ik maak printscreens en sla alles keurig op, op mijn telefoon. Inspiratieloos? Nooit meer! Zelf heb ik, zoals je misschien wel weet, ook instagram (@violabink). Ik plaats daar dagelijks foto's van mijn nagels. Je ziet dus alles nog voor het op mijn blog staat (als het er al op komt). Voor deze look heb ik ook inspiratie opgedaan op Instagram. Ik vind het zelf heel erg leuk geworden. Aan de slag dus!

Wat heb je nodig?
Pastel kleurige lak (Ik heb Essence Nude Glam nummer 05 gebruikt)
Zwarte nagellak
Dottingtool
Konad template m57
Zwarte stempellak

Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis.

Stap 2. Lakken
Lak je nagels met de pastel kleurige lak. Laat dit even goed drogen.

Stap 3. Stippen
Breng op met behulp van de dottingtool en zwarte lak drie stippen aan op je pink, middelvinger en duim. Laat de stippen ook even drogen.

Stap 4. Kant
Met behulp van Konad template m57 en de zwarte stempellak maak je een kanten randje op je andere vingers. Zorg dat dit goed ingehard is (niet alleen droog dus) voordat je een topcoat aan brengt, anders gaat het uitlopen.

Stap 5. Afwerken
Verwijder de restjes lak rond je nagels en breng een topcoat aan.

Wat vind jij van deze nailart?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten