dinsdag 29 januari 2013

Hoe staat het er voor?

Jeetje, hoe staat het er voor? Ik zit midden in een paar weken waarin van alles gaat veranderen. Ik ben gestopt met stage, had lekker twee weken vrij (waarvan ik n in de tweede zit) en ik moet al weer bijna naar school! Met al die drukke dagen (vol leuke uitjes en dingen die geregeld moeten worden) heb ik toch minder tijd om jullie op de hoogte te houden van alle creaties die ik op mijn nagels maak. Ik doe mijn best, maar meer soms horen jullie misschien een paar dagen even niks. Maar ik ben weer druk aan het schrijven, dus nog even geduld. Om de nieuwe periode te vieren (en gewoon omdat we van winkelen houden) ga ik met mijn lieve mams donderdag naar Antwerpen. Ik ben hier al een aantal keer geweest (in de kerstvakantie nog) en ik ben echt verliefd op de stad. Naast de Meir en de Keiserlei (waar ik me deze keer dood ga winkelen aan gezien het de laatste week van de sale is. Hoeraa!!) staat het Historisch centrum (waar ik de vorige keer veel te kort ben geweest) op onze route. En natuurlijk naar het modemuseum! Ik kan niet wachten. Nog twee nachtjes slapen en het is zo ver. Ook al is het deze keer maar voor een dagje. Antwerpen, here we come!

Liefs Viola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten