zondag 2 december 2012

Winter Glamour

Ik had ze al na 1 dag binnen. Mijn super schattige nagelstickertjes in Kerstthema. Ik weet dat het nog lang geen kerst is, maar ik moest ze gewoon proberen. Ik heb gekozen voor de ijspegels in plaats van voor de kerstfiguurtjes. Die bewaar ik voor kerst!

Wat heb je nodig?
Blauwe lak (Ik heb Essence Clolour and Go nr 128 gebruikt)
Gouden glitters (Ik heb op nailbudgetstore voor 1,- een potje besteld)
Kerststickers (Marktplaats, 3 vellen voor een 1,-)
Doorzichtige lak



Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis.

Stap 2. Lakken
Lak je nagels allemaal blauw. Laat dit even goed drogen.


Stap 3. Glitteren
Breng op 1 nagel van je linkerhand doorzichtige lak aan. Strooi de glitters erover heen. Je kan er een bakje of een blaadje onderhouden. Alles wat eraf valt kan je dan weer terug doen in het potje. Druk dit even goed aan. Veeg met een schuursponsje de glitters rond je nagels weg. Breng een topcoat aan. Herhaal dit proces met 1 vinger van je rechterhand.

Stap 4. Ijssterren
Breng op je overige nagels de ijssterren stickers aan. Je kan er voor kiezen om op sommige nagels meer dan 1 sticker te doen of juist niet. Breng hier een topcoat over heen aan.

Stap 5. Afwerken
Verwijder de restjes lak rond je nagels en laat ze even goed drogen.

Heb jij deze leuke winterse look al geprobeerd? 

2 opmerkingen:

  1. Wauw erg mooi! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief, dankjewel! Dat zal ik zeker doen! Laat anders een link naar je blog achter onder het bericht SPAM JE BLOG dan zie andere leden ook je link!

    Liefs, Viola

    BeantwoordenVerwijderen