donderdag 13 december 2012

Space 2.0

Deze look komt je misschien bekent voor. Dat kan kloppen, ik heb deze look al eens eerder gemaakt. Ik heb nu wel een klein detail toegevoegd. In plaats van met twee kleuren te werken heb ik gekozen voor een derde. Ook heb ik andere kleuren gebruikt. Makkelijk en snel klaar!

Wat heb je nodig? 
Fel roze nagellak
Donkerpaarse nagellak
Donkerblauwe nagellak
Grove glitterlak
Keukensponsje



Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis.

Stap 2. Lakken
Lak je nagels met de fel roze nagellak. Laat dit even goed drogen.

Stap 3. Paars
Breng wat paarse nagellak aan op de gele kant van het keukensponsje. Dep hier mee over de topjes van je nagels. De kleur hoeft niet te dekken.

Stap 4. Blauw
Doe het zelfde met de blauwe lak. breng deze weer aan over de paarse lak, maar dan iets hoger op je nagel. Hierdoor krijg je dus een effect met drie kleuren.

Stap 5. Glitters
Als de lak droog is breng je de grove glitterlak aan over je nagels. laat deze goed drogen.

Stap 6. Afwerken
Verwijder de restjes lak rond je nagels en laat ze goed drogen.

Wat vind jij van deze Space look?

3 opmerkingen:

  1. Je kan beter een makeup sponje gebruiken! Word mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan beter een makeup sponje gebruiken! Word mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, daar ben ik inmiddels ook achter haha. Echt geknoei met een keukensponsje. Binnenkort vind je hier een nailart met een make-up sponsje.

    Liefs Viola

    BeantwoordenVerwijderen