woensdag 5 december 2012

Cute Cupcakes

Deze lieve look heb ik gemaakt met de schattige Fimo figuurtjes. Deze zijn in heel veel verschillende soorten verkrijgbaar. En ze kosten bijna niks. Ik heb 0,10 betaald per 10 stuks! Ik heb nu gekozen voor de schattige cupcakes. Ik heb twee verschillende gebruikt, zodat het niet te eentonig wordt. Deze look is hartstikke simpel en super schattig. De figuurtjes zijn bij verschillende webshops verkrijgbaar. Ik heb ze besteld op Marktplaats. Succes!

Wat heb je nodig?
Licht blauwe nagellak
Fimofiguurtjes
Doorzichtige nagellak



Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis. 

Stap 2. Lakken
Lak je nagels met de licht blauwe nagellak. Laat dit even goed drogen.

Stap 3. Fimo
Werk hierbij nagel voor nagel. Breng een laagje doorzichtige lak aan en leg het Fimo figuurtje erop. Laat dit even drogen en breng een topcoat aan. Herhaal dit bij al je nagels.

Stap 4. Afwerken
Verwijder de restjes lak rond je nagels en laat je nagels goed drogen.

Wat vind jij van deze cute look?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten