donderdag 6 december 2012

Chic met caviar

Ik zag op instagram een foto van nagels met topjes met panterprint. Ik vind dat ook leuk om te doen in plaats van mijn hele nagels met panterprint. Voor mijn ringvingers heb ik caviar gebruikt die ik nog had liggen. Samen vind ik het een heel chic effect hebben.

Wat heb je nodig?
Roze pastellak
Konad template m57 + zwarte stempellak
Roze striper
Doorzichtige lak
Caviar (Ik heb deze voor 50 cent bij nailbudgetstore besteld)



Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis. Ik zeg het iedere keer, maar het is zo belangrijk om een goede basis te hebben voor je nailart. Je hebt er veel langer plezier van en je voorkomt dat je nagels gaan verkleuren.

Stap 2. Lakken
Lak je nagels met de roze lak. laat dit even goed drogen.

Stap 3. Caviar
Breng op je rechter ringvinger doorzichtige lak aan. Strooi hier over heen de caviar. Als je er een blaadje of een bakje onderhoud, kun je de caviar die er af is gevallen, opnieuw gebruiken. Tip het teveel eraf en duw het zachtjes een beetje aan. Herhaal dit met de ringvinger van je linkerhand.

Stap 4. Stempelen
Breng met het Konad template m57 en de zwarte stempellak de panterprint aan op je topjes van je nagels. Verwijder de lak rond je nagels en laat het even goed drogen.

Stap 5. Striper
Breng met de roze striper accenten aan op de print. laat dit heel goed drogen.

Stap 6. Afwerken
Verwijder de eventuele restjes rond je nagels en breng een topcoat aan.

Wat vind jij van deze look? Leuk of niet leuk? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten