vrijdag 16 november 2012

Snel, simpel en chic

Als je wilt beginnen met nailart raad ik iedereen aan om een setje Konad aan te schaffen. Onder fijne producten vind je een uitgebreide beschrijving van dit fijne product. Hoe maak je zo'n kunstwerkje als dit op je nagels?
Wat heb je nodig?
Nagellak in een lichte, pastel kleur
Konad template, zwarte stempellak, schraper en stempel
Stap 1. Basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis.
Stap 2. Lakken
Lak je nagels in de desgewenste kleur. ik heb hier de grijze W.I.C. lak van Herome gebruikt. Kies voor een lichte, pastel kleur. Laat het drogen en breng een doorzichtige lak aan.
Stap 3. Stempelen
Voor het figuurtje heb ik mijn Konad plate gebruikt. Met zwarte lak heb ik het op de stempel aangebracht. Vervolgens heb ik het figuurtje half over mijn nagels aangebracht. Tot slot verwijder je de restjes langs je nagels en klaar is kees!
Simpel, snel en chique!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten