woensdag 21 november 2012

Silver stars

De laatste tijd heb ik niet erg veel tijd om mijn nagels te doen omdat ik erg druk ben met school, stage en alle andere dingen die ik moet en wil doen. Ik probeer toch iedere dag mijn nagels te doen, wat goed lukt tot nu toe. Maar voor de nailart die wat meer tijd vraagt heb ik niet genoeg tijd. Vandaar deze simpele en snelle look vandaag. 

Wat heb je nodig?
Lichte pastel lak (ik heb Herome WIC gebruikt de lichtroze)
Zilveren lak (ik heb Hema brilliant diamond powder gebruikt)
Konad template m3, zwarte stempellak
Topcoat 

 
Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje. Gebruik in plaats van de basecoat een lichte pastel kleur lak. Laat dit goed drogen.
Stap 2. Lakken
Lak je nagels zilver en laat dit goed drogen. Als je dit niet doet, zal de stempel niet goed hechten en trek je de lak er weer af als je gaat stempelen.
Stap3. Stempelen.
Gebruikt de sterretjes van het Konad template m3. Gebruik hiervoor zwarte lak. Op je pinken kan je ervoor kiezen om alleen de grote ster te laten zitten op de stempel anders word je nagel te vol. Laat de sterren goed drogen anders veeg je ze uit met je topcoat.

Stap 4. Afwerken
Werk je nagels af door de restjes lak rond je nagels te verwijderen en een topcoat aan te brengen. Laat deze goed drogen.

Heb je deze look geprobeerd? Wat was het resultaat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten