dinsdag 20 november 2012

Golden tips


Nagels met de topjes in een andere kleur. Ik heb ze vaak gezien en vroeg me iedere keer af hoe ik dat nou ook zou kunnen doen met nette rechte topjes. De oplossing is simpel en spot goedkoop. Post-it papiertjes. Maak nu ook zelf deze simpele en stijlvolle look in een handomdraai. 

Wat heb je nodig?
Bruine nagellak (Ik heb de bruine uit de W.I.C. lijn van Herome gebruikt)
Bronzen nagellak (Ik heb een potje van de h&m gebruikt)
Post-it blaadjes met een plakrandje.



Stap 1. De Basis
Volg de basis stappen onder het kopje de basis. Dit zorgt voor een goede basis voor je lak en zorgt ervoor dat het langer blijft zitten.

Stap 2. Lakken
Lak al je nagels helemaal bruin en breng een topcoat aan. Het is heel belangrijk dat je dit goed laat drogen. Ga anders even lekker een halfuurtje tv kijken of een boek lezen. Als je dit niet goed laat drogen heb je de kans dat je de lak er bij de volgende stap weer aftrekt met de post-it.

Stap 2. De topjes
Knip het plak gedeelte van de post-it af. De niet-plakkende kant heb je niet meer nodig. Plak de post-it over een gedeelte van je nagel. Zorg dat de rechte kant (waar je niet geknipt hebt) naar voren staat. Lak met de bronzen lak de bovenkant van je nagel. Laat dit even drogen door te blazen en haar de post-it eraf. Herhaal dit met al je nagels.

Stap 3. Afwerken
Laat de topjes goed drogen en breng een topcoat aan. Laat deze ook weer drogen en verwijder de restjes nagellak om je nagels. 

Heb jij het geprobeerd? Wat was het resultaat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten