donderdag 29 november 2012

Pink Fluffy



Eindelijk kwam het binnen! Na drie dagen (voor mijn gevoel 3 jaar) kwam mijn bestelling binnen. Met daarin pink flock velvet. Ik had er nog nooit van gehoord, maar toen ik (weer eens) online aan het zoeken was naar nagelspulletjes kwam ik dit tegen. Gelijk besteld en gelijk uitgeprobeerd. Flock velvet is bij Ilona's nailshop te krijgen voor 1,29. Je hebt aan 1 potje meer dan genoeg. Het is verkrijgbaar in meerdere kleuren. De hagelslag glitters heb ik besteld bij nailbudgetstore voor 1,50 en heet flitter. Super leuk!

Wat heb je nodig?
Licht roze pastellak
Roze Flitter
Flock Velvet Roze
Doorzichtige lak
Bakje 
Zacht borsteltje



Stap 1. De basis
Volg de basis stappen onder het kopje basis.

Stap 2. Lakken
Lak al je nagels met de roze pastellak. Laat dit goed drogen.


 Stap 3. Flock Velvet
Houd een bakje onder je nagels als je met Flock werkt. Je kan de rest dan weer terug doen in het potje. Werk hierbij nagel voor nagel! Lak een nagel met de doorzichtige lak. Strooi de Flock erover heen. Tik het teveel eraf en duw het zachtjes even aan. Herhaal dit op al je nagels, maar laat er twee leeg. breng GEEN topcoat aan.




Stap 4. Flitter
Met de Flitter werk je hetzelfde als met de Flock. Breng hier wel een topcoat aan.


Stap 5. Afwerken
Verwijder de restjes flock en flitter met een zacht borsteltje.

Heb jij deze producten al getest? Wat was het resultaat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten